Monday, April 25, 2011

එළව ගිහින් මෙළොව ආවා

'මම එක පාරටම උඩට පා වෙලා ගියා පහලින් මට පෘථිවි තලය හොඳට පේනවා.මහද්වීප සාගර මහැම දෙයක්ම.නිල් අහස් කුස සිට පහල බලන කොට අපූරුවට පෙනුනා මගේ පාද වලට එක එල්ලේ තිබුන ලංකාව ඊට එහායින් ඉන්දියාව අපූරුවට පෙනුනා.ඒ තරම් පැභැදිලිව පෘථිවියේ අනෙක් කොටස් පෙනුන් නෑ.ඒ හැම දෙයක්ම පෙනෙන්න ගත්තේ දීප්තිමත් නිල් පාටආලෝක ධාරාවක් ඔස්සේ.ඒ එක්කම මට දැනෙන්න ගත්තා මම මේ සමු ගන්න යන්නේ මගේ ජීවිතයෙන් කියලා.'කාලන් යුත් කියන මනෝ විද්‍යාඤයා තම මරනාසන්න අත්දැකීම මේ විදිහට විස්තර කරලා තියෙනවා.මේ විදිහට මරණාසන්න අත්දැකිම් ලබපු 150කගේ අත්දැකීම් ඔස්සේ ලියවුන LIFE AFTER DEATH කියන පොතේ මේ විදිහට අත්දැකීම්  ගැන සඳහන්.

1.අමුතු ශබ්ධ
බසරයක නද දීමක් හෝ එවැනි දිගටම ඇහෙන නාදයක් නොනවත්වා ඇහෙනවා.

2.වේදනා රහිත බව හෝ සාම කාමී හැගීම්
ඇතැම් විට මරනාසන්න බර පතල වේදනාවක් අත් විඳින රෝගි යෙකු වුවද සිත සිරුරෙන් මිදුනු පසු කිසි දෙයක් දැනෙන් නෑ.ඒ වෙනුවට විශාල සාම කාමී බවක් සහ ශාන්තියක් දැනෙනවා.
 
3.සිරුරකින් වියුක්ත වීම
තමන්ගේ සිරුර තමන් අත හැර ඉහල නගිනවා සිරුරට උඩින් පාවෙනවා සහ තමන්ගේ වටේ ප්‍රතිකාර කරන වෛද්‍යවරු හෙදියන් දෙස බලා සිටිනවා.

4.උමං මග අත්දැකීම
ඔහුව උමගකකට ඇද ගන්නවා.අඳුරු උමග ඔස්සේ වේගයෙන් ඇදෙනවා.ගමන අවසානයේ ආලෝකය දකිනවා.
 
5.අහසට නැගීම
සමහරු උමග වෙනුවට යන්නෙ අහසට.මොවුන් එහිදී පෘථිවිය දකින්නේ අභ්‍යවකාශ යානයක් පෘථිවිය දකින විදිහටයි.

6.මැරුණු මිතුරන්හෝ ආලෝකය
උමගකදී නම් එහා කෙලවරේදීඅහසට නැගුනු පසු නම් එහිදි ඔහුට ඉහත මරනයට පත් වු නෑදෑයින් යහලුවන් හමු විය හකියි.විටක මද ආලෝකයක්ද ඔවුන් වටා තිබෙනවා.

7.සුර දූතයන්
සමහරු දෙවි දේවතාවන් සුර දුතයන් හමුවන බව කියනවා
.
8.ජීවිතා ලෝකනය
තම ජීවිත කාලය තුළ කළ කී දෑ සිතුවමක් වන සේ ඔහූ දකිනවා

9.නැවත පැමිණීමට නොකමැත්ත.
මෙලෙස මරණාසන්නයට පැමිණි අයෙක් නැවත ජීවය ලබන්න කැමති නෑ.නමුත් ඥාතීන්ගේ ඉල්ලීම ඉතාමත් ප්‍රභල වු විරල අවස්ථා වලනැවත පැමිණෙන අවස්ථාත් තියෙනවා.

මේක කියවන අපිත් කවදා හරි මේ අත දැකීම් ලබනවාඑදාට අපිටත් මේවා ඇත්තද කියලා දැනගන්න පුලුවන් වෙයි

No comments:

Post a Comment